woensdag 12 januari 2011

't Is altijd lente!

Een mooie lentedag in Madrid. Clear blue skies en vanuit de bus een geweldig zicht op de mooie bruin-gele stofwolk boven de stad. Net voor de bus mijn halte bereikt passeert hij nog een bord: 16°C. De winter lijkt ver weg en zo ook de examens. Jammer genoeg is de realiteit anders: over 2 weken zal ik al de helft van mijn examens afgelegd hebben. To do list vóór het eerste examen: 1 presentatie, 2 taken, 3 boeken, 7 hoofdstukken. Pfoe wat een leuk vooruitzicht.

Daarom nog even terug naar vandaag. Deze dingen 'made me smile' (en sommige ook wel schaterlachen):

- lunch op het grasveld van school
- een man die rustig op het toilet zat en niet doorhad dat iedereen hem kon zien omdat het raam openstond
- een vrouw met paars haar (kapsel: type Cruella Deville) en een witte streep in het midden
- het boeken van mijn "mini-break" naar Lanzarote

Hopelijk geraak ik ook al schaterlachend door mijn examens heen. Wish me luck!

XO, Dana

1 opmerking:

  1. Mooi geschreven :)
    Ik wist niet dat je een blog had..
    Tot snel! x
    PS: ik heb er ook eentje, weliswaar voor een opdracht van school, maar je mag ook altijd eens een kijkje gaan nemen en reageren (heb horen zeggen dat dat mijn punten ten goede kan komen)
    http://sofievandenbergh.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen